Náš prísľub

Ako zodpovedný výrobca potrebujeme overiť tvoj vek, aby sme dodržali náš záväzok propagovať naše značky zodpovedným spôsobom.

Prosím, vyplň svoj dátum narodenia:

Vstúpiť
Pre viac informácií o zodpovednej propagácii našich produktov, klikni prosím na odkaz Marketingový kódex Mars.
Späť na novinky

5 vecí, bez ktorých sa správny fanúšik nezaobíde

20.8.2015

Podľa výskumu* značky Snickers sa viac ako polovica Slovákov považuje za športových fanúšikov. Snickers zase fandia im. Na základe výsledkov pripravila značka praktické pätoro, ktoré pomôže vytvoriť z ​​každého športového stretnutia nezabudnuteľný zážitok, k tomu súťaž o sadu fandiacich nevyhnutností a Snickers zónu ako bonus. Možno sa podarí presvedčiť aj zvyšok Slovenskej republiky, že byť fanúšikom má niečo do seba ...

1) Niečo pre komfort

Intenzívne fandenie neznamená pohodlie a posedávanie na tribúne. Pokiaľ ale vyrážate na štadión, nezabudnite na praktický podsedák. Cez prestávky sa môžete pohodlne usadiť a nabrať energiu na ďalší polčas alebo tretinu. Takmer 40 % respondentov by ho na tribúne ocenilo.

2) Dajte o sebe vedieť

Nie je nad to vyjadriť priazeň svojmu tímu s fandiacim prstom alebo šálom nad hlavou. Zaručene to podporí atmosféru na štadióne, aj doma pred televízorom. Podľa polovice priaznivcov športu fandiace predmety nemôžu chýbať.

3) Nedávajte šancu hladu

Väčšina opýtaných potvrdzuje, že jedna z vecí ovplyvňujúcich ich naladenie a chuť fandiť, ​​je hlad. Vďaka nemu nie sú vo svojej koži - menej sa sústredia na hru (79 %) a nefandia tak intenzívne (70 %). Len pätina respondentov je navyše úplne spokojná s ponukou občerstvenia na športoviskách. Nenechávajte nič na náhodu. Snickers je ideálnym riešením. Lahodná kombinácia arašidov, karamelu a nugátu zaliata v čokoláde správne naladí každého hladoša. Navyše je vďaka praktickému obalu aj veľkosti okamžite po ruke.

4) Vezmite správnu spoločnosť

Fandenie je pre Slovákov spoločenská udalosť a nezáleží, či sú priamo na tribúne alebo doma. Takmer 80 % opýtaných si myslí, že zápas si človek môže plnohodnotne vychutnať aj v televízii a hlavne s dobrou partiou. Pozvite priateľov, vezmite rodinu a užite si zápas spoločne.

5) Stojte pri svojom tíme za každých okolností

80 % Slovákov potvrdzuje, že žiadny šport sa nezaobíde bez fanúšikov. Fandenie súvisí s lojalitou, spolupatričnosťou a pozitívnym prístupom. Neváhajte podporiť svoj tím, či už sa mu darí alebo nie. Len tak si zápas užijete za každých okolností a vychutnáte tú správnu atmosféru!

O tri z piatich spomínaných vecí môžete súťažiť do 20. 4. na profile Facebook značky Snickers https://cs-cz.facebook.com/SnickersCeskoSlovensko. V hre sú 3 skvelé "hladné sady". Každá obsahuje maxi balenia Snickers v hodnote 20 €, k tomu neprehliadnuteľný fandiaci prst a pohodlný podsedák, všetko zabalené do praktického batohu. Zvyšok už je na vás!

Keď máš hlad, nie si to ty

Kampaň využíva známe osobnosti a postavy, prostredníctvom ktorých ukazuje, že keď má človek hlad, nie je doslova vo svojej koži. Celosvetovo sa v kampani objavuje rad známych osobností, napr. Aretha Franklin, Liza Minnelli alebo Robin Williams. Pre Slovenskú republiku bola najskôr vybraná Joan Collins, Gremlin a teraz ju vystriedal hladný fanúšik, ktorý vznikol v lokálnej produkcii.

Snickers

Čokoládovo-karamelovú tyčinku Snickers vyrába spoločnosť Mars, ktorá je jednou z najväčších rodinných spoločností na svete. Spoločnosť Mars je rozdelená do šiestich obchodných segmentov, jedným z nich sú aj čokoládové výrobky. Na česko-slovenskom trhu pôsobí spoločnosť Mars od roku 1992. V roku 1998 sa spojila so spoločnosťou Wrigley, a vznikla tak jedna z vedúcich cukrárskych firiem.

Tyčinka Snickers sa vyrába od roku 1930. Obsahuje arašidy, karamel, nugát a čokoládu. Táto kombinácia si získala mnoho priaznivcov, čo z nej robí jednu z najobľúbenejších čokoládových tyčiniek na celom svete.

Objednaj si najnovšie správy priamo od Snickers.

A už nezmeškáš žiadnu akciu.